top of page

STANICE NABÍJENÍ
ELEKTROMOBILŮ

Nabízíme stanice nabíjení elektromobilů ve dvou variantách:

  • na nízkém kompozitním sloupku

  • v kompozitním osvětlovacím sloupu

PŘEDNOSTI

  • Nízké instalační a provozní náklady zaručují rychlou návratnost učiněné investice.

  • Nabíjecí stanice EV Charge se vyrábějí výhradně z nejkvalitnějších komponentů.

  • Námi nabízené výrobky absolvovaly přísné testy z oblasti bezpečnosti používání.

  • Specifikace výrobků EV Charge umožňuje využívat mnoho veřejnýchdotačních programů.

  • Nabízíme pomoc v oblasti získání nejvýhodnějších leasingových podmínek.

  • Značka EV Charge je členem PSPA (Polské sdružení alternativních paliv)

  • Alumast S.A. Zajišťuje profesionální a komplexní poprodejní servis

  • Nabízíme montáž a technické konzultace na území celého Polska.

NABÍJECÍ STANICE EV

 

VESTAVĚNÁ V KOMPOZITNÍM OSVĚTLOVACÍM SLOUPU

možnost využít stávající
připojovací - elektrickou
infrastrukturu

TECHNICKÉ INFORMACE

  • Výkon nabíjení: 1 nebo 2 x 7,4 kW, 1 nebo 2 x 22 kW

  • Proud nabíjení: 32 A

  • Napájení: jedno nebo trojfázové

  • Zásuvka nabíjení: 1 nebo 2 zásuvky Typ2

  • Autorizace: RFID nebo mobilní aplikace

  • Stupeň krytí: IP 54

  • Bezpečnost: nadproudová ochrana MCB, ochrana proti reziduálnímu proudu - RCB třídy B

  • Měření energie: měřič MID

  • Barva sloupu v standardní nabídce: RAL 7024

NABÍJECÍ STANICE EV

 

V NÍZKÉM KOMPOZITNÍM SLOUPKU

možnost využít stávající
připojovací - elektrickou
infrastrukturu

TECHNICKÉ INFORMACE

  • Výkon nabíjení: 1 nebo 2 x 7,4 kW, 1 nebo 2 x 22 kW

  • Proud nabíjení: 32 A

  • Napájení: jedno nebo trojfázové

  • Zásuvka nabíjení: 1 nebo 2 zásuvky Typ2

  • Autorizace: RFID nebo mobilní aplikace

  • Stupeň krytí: IP 54

  • Bezpečnost: nadproudová ochrana MCB, ochrana proti reziduálnímu proudu - RCB třídy B

  • Měření energie: měřič MID

  • Barva sloupu v standardní nabídce: RAL 7024

  1. Odhadovaná hodnota, závisí např. na stylu jízdy, venkovní teplotě, průměrném odběru (spotřebě) elektrické energie daným vozidlem a úrovni vybití a stavu akumulátoru

  2. Odhadovaná hodnota, závisí především na kondici akumulátoru a venkovní teplotě. Musíme mít na paměti, že graf výkonu nabíjení má ilustrativní podobu, protože tato se s časem nabíjení snižuje.

  3. Východiska: generátor s jmenovitým výkonem -105 kW; příkon energie - 16,00 kW/100km; cena 1 kW = 0,70 PLN brutto; (pro tep. 20 °C)

*Důležité:

Výrobci elektromobilů nedoporučují úplné (100%) dobíjení akumulátorů z několika důvodů:

  • plně „nabitý“ akumulátor znemožňuje v počáteční fázi cesty plně využít funkci rekuperace,

  • negativně to ovlivní životnost akumulátoru, obzvláště během horkých dnů,

  • po nabití akumulátorů nad 90 % se výrazně snižuje přípustný výkon nabíjení.

bottom of page